طرح درمان رایگان در روستای محمدزینا شهرستان گراش اجرا گردید.
طرح درمان رایگان در روستای محمدزینا از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش اجرا گردید.
در روز جمعه مورخه 5/8/91 بمناسبت عید سعید قربان واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گراش با هماهنگی گروههای حمایت و مهارت و دهیاری روستا نسبت به اجرای این طرح اقدام نمود. اکیپ 5 نفره متشکل از 1 نفر پرسنل و 1 نفر پزشک و 3 داوطلب با تهیه دارو به روستای فوق الذکر عزیمت نمود.

گروه اعزامی با استقرار در روستا به ویزیت رایگان به تعداد بیش از 97 نفر پرداختند و داروی رایگان که توسط خیرین داوطلب عضو خانه داوطلبان مسجد امام حسن عسكري (ع) تهیه شده بود در اختیار آنان قرار گرفت .




+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۱/۰۸/۰۶ ساعت توسط یاوران فارس
|